torsdag 20. februar 2014

Litt nytt i stuen !

 God Kveld !Her har det vært fri dag. Den startet med å få ungene på skolen, så rett i vaskekjelleren, for å få dagens første vask i gang. Det er rart det, men når en har fått i gang vaskemaskinen  føler en liksom at en er i gang på en måte:) At noe blir gjort.
Så var det bare å ta joggeskoene på og komme seg ut på en treningstur. På den turen ble tankene veldig klare for hva jeg ville flytte på i stuen, så da jeg var hjemme igjen og ferdig dusjet, var det bare til å begynne å snu rundt på ting som jeg hadde sett for meg:):)

Bilder kommer senere. (godt  at far i huset er vekk reist)
Nå har jeg lagt ved noen bilder fra der vi sitter mest i løpet av kvelden, her har jeg flyttet bort en stol som stod et annet sted i stuen pluss at jeg har satt et lite bord ved siden av til kos, og  levende lys  et sted til å sette glasset fra seg.:) Ha en strålende kveld .



Ingen kommentarer: