lørdag 1. mars 2014

God Lørdags kveld !

 God Lørdags kveld !

Her er det en meget stille og fredelig Lørdag. Da bare jeg og store gutt er hjemme alene (noe vi har vært siden onsdag ) For lille søster er så heldig å få være med en venninne på hyttetur.De storkoser seg virkelig, og  ville ikke hjem igjen.Så de er der en dag lengre en planlagt.:)derfor er det ikke mye styr i heimen.
 Etter en rolig start på en herlig lørdag, med kaffe og kakao til frokost
 ( merk deg : på sengen :) ) For mor på trening mens Dennis gjorde seg klar til en liten handletur da mor kom hjem. Så var han heldig og fikk seg en tur på Liafjellet med Tante og Onkel. Det har jo vært et så utrolig deilig vær her i dag.

 Så var det fyr i ovnen og Taco til kvelds :)

 Jeg tenkte at jeg måtte bytte ut disse  grå lysene jeg har med litt nye friske vår farger ,det er jo så inn nå med pastell farger i  lilla, rosa og mint. Og siden jeg har mye i gråtoner i ene enden av stuen er det jo veldig fint med denne lyse lilla fargen.Så gjør det seg litt exstra om du velger å finne noe som du kan pynte med rundt lyset,gjerne noe som tar opp igjen fargen på lyset. Kanskje det kommer flere innslag av lilla her i huset  fremover.:)

  Ha en super helg.






Ingen kommentarer: